Lasketiiru veebilehel puudub automatiseeritud broneerimissüsteem, mille kaudu klient saaks endale kiirelt ja iseseisvalt broneerida aja laskmiseks ilma, et ta peaks ise teenusepakkujaga otse ühendust võtma.
As-is kasutajateekond
Kaardistasime as-is kasutajateekonna, et mõista hetkelist olukorda, tuvastada kitsaskohti ja leida parendusvõimalusi. See lõi aluse tulevasele to-be teekonnale, et kujundada sujuvam ja tõhusam kasutajakogemus.
Uurimus
01 LÄBIVIIMINE
Kasutasime uurimuse läbiviimiseks vaatlusmeetodit, et teada saada:
mida inimene lehe välimusest arvab.
mida inimene ootab broneerimissüsteemilt. Mida loodab näha? Mida otsib?
kuidas navigeerib lehel.
Uurimus
01 ANALÜÜS
Värvi alusel kategoriseerisime uuringu tulemusi, et teaksime, milliste probleemidega tegeleda esimesena.
To-be kasutajateekond
Pärast uuringu põhjalikku analüüsi lõime persona ja koostasime kasutajalood, mis andsid meile selgema ülevaate kasutajate vajadustest ja ootustest. Nende põhjal saime alustada to-be kasutajateekonna kujundamist, mille fookuses oli broneerimissüsteem.