Katriin Saulus

OMALOOMING
TLK LASKETIIR
Veebilehe kasutajakogemuse parandamine

Roll

Kasutajakogemuse disain

Osad

Uuring
Ideetamine
Prototüüpimine
Testimine

Tiim

Hanna Milk
Gabriella Tarja
Katriin Saulus
Õppejõud:
Katrin Kirsikka Janelle Koskela

Periood

veebruar – aprill 2024

Probleemi defineerimine

Lasketiiru veebilehel puudub automatiseeritud broneerimissüsteem, mille kaudu klient saaks endale kiirelt ja iseseisvalt broneerida aja laskmiseks ilma, et ta peaks ise teenusepakkujaga otse ühendust võtma.

As-is kasutajateekond

Kaardistasime as-is kasutajateekonna, et mõista hetkelist olukorda, tuvastada kitsaskohti ja leida parendusvõimalusi. See lõi aluse tulevasele to-be teekonnale, et kujundada sujuvam ja tõhusam kasutajakogemus.

Uurimus

01 LÄBIVIIMINE
Kasutasime uurimuse läbiviimiseks vaatlusmeetodit, et teada saada:
  • mida inimene lehe välimusest arvab.
  • mida inimene ootab broneerimissüsteemilt. Mida loodab näha? Mida otsib?
  • kuidas navigeerib lehel.
     

Uurimus

01 ANALÜÜS
Värvi alusel kategoriseerisime uuringu tulemusi, et teaksime, milliste probleemidega tegeleda esimesena.
 
 

To-be kasutajateekond

Pärast uuringu põhjalikku analüüsi lõime persona ja koostasime kasutajalood, mis andsid meile selgema ülevaate kasutajate vajadustest ja ootustest. Nende põhjal saime alustada to-be kasutajateekonna kujundamist, mille fookuses oli broneerimissüsteem.

Broneerimissüsteemi prototüüp

Scroll to Top