Katriin Saulus

OMALOOMING
HOOANDJA
Veebilehe ümberdisain

Roll

Kasutajaliidese disain

Osad

Uuring
Ideetamine
Prototüüpimine

Tiim

Üksi

Periood

veebruar – mai 2024
Hooandja on platvorm, mis toob kokku loojad ja toetajad, aidates ühiselt ellu viia unistusi ning häid ideid.

Lähteülesanne

Selle projekti eesmärk oli luua kaasaegsem ja kasutajasõbralikum versioon Hooandja veebilehest, mis peegeldaks ühisrahastuse olemust – kogukonda, koostööd ja soojust.

Veebilehe analüüs

Kaardistasin olemasoleva lehe kitsaskohad. Analüüsisin igat lehte eraldi, mida saaks eemaldada, lihtsustada või täiendada, et parandada kasutajakogemust ja muuta leht visuaalselt selgemaks.

Visuaalne idenditeet

01 VÄRVI VALIK
Kuna ühisrahastus on kogukondlik ja toetav protsess, valisin soojad ja pastelsed toonid – beežid ja pruunikad värvid, mis loovad hubase ja koduse tunde. Kontrastsuseks lisasin lillat ja rohelist, et tuua sisse dünaamikat, kuid ei kaota ära hubasuse tunnet.
02 VISUAALID
Kujunduses kasutasin kokkuseotud lina motiivi, mis sümboliseerib ühisrahastuse ideed – läbipõimumist, koostööd ja ühtsust. See visuaal aitab rõhutada, kuidas inimesed panustavad ühiselt projektide elluviimisesse.

Kasutajakogemus

Lõin esialgse lehe kujunduse, mis määratles veebilehe ülesehituse ning suunad, kuhu erinevad lehed ja nupud kasutaja viivad. Eesmärk oli muuta navigeerimine intuitiivsemaks ning endale arusaadavamaks.

Lahendus

Lõpliku kujunduse loomisel tõin kokku värvipaleti, tüpograafia ja visuaali, mis toetab Hooandja missiooni ning kõnetab kasutajaid emotsionaalsel tasandil.
Tulemuseks on veebileht, mis on soojem, kutsuvam ja selgem, andes parema ülevaate projektidest ning motiveerivam panustamiseks.
Scroll to Top